Maatwerk in Grootkeukens
  •   Meer dan 40 Jaar ervaring
  •   Toonaangevend in de sector grootkeuken(techniek)
  •   VCA**-certificering en ISO-certificeringen
  •   Deskundig, betrouwbaar en servicegericht
  Tel: 079 - 345 15 15
 

Service

 
Correctief onderhoud
Een storing en dus uitval van apparatuur komt altijd ongelegen. Om storingen te verhelpen en onvolkomenheden te corrigeren, op locatie of in onze werkplaats, zijn wij dag in dag uit paraat met 20 gediplomeerde en gecertificeerde monteurs verdeeld over het hele land.

Hiertoe is Bouter Service 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Voor uw gemak via één telefoonnummer; het storingstelefoonnummer (0592-350118), waarbij buiten kantooruren doorschakeling plaatsvindt naar de dienstdoende planner of servicemonteur. Daarnaast krijgt u van ons een klant-contactkaart met daarop vermeld de voor u aangewezen contactpersonen met hun contactgegevens, waaronder ook hun mobiele telefoonnummer en hun e-mailadres. Zo kunt u, indien gewenst, ook altijd persoonlijk in contact komen met onze medewerkers.

Preventief onderhoud
Onderhoud aan uw grootkeukenapparatuur is een voorwaarde voor een probleemloze bedrijfsvoering. Zodat u in staat bent steeds weer de kwaliteit te leveren die uw klanten van u gewend zijn. Goed en regelmatig onderhoud bevordert tevens de levensduur van uw apparatuur aanzienlijk en verlaagt de jaarlijkse afschrijvingskosten. Preventief onderhoud is om bijvoorbeeld veiligheidsredenen ook in het belang van de gebruikers ervan; uw werknemers.

Onderdelen
Terwijl onze servicemonteurs genieten van een goede nachtrust, gaat onze nachtdistributeur voor ons op pad. De goederen die onze monteur de volgende dag nodig hebben, leveren zij ’s nachts af; rechtstreeks in onze auto’s of op een locatie die wij hebben. Zo kunnen wij ’s morgens zonder vertraging naar onze klanten vertrekken, met alle onderdelen bij ons die we nodig hebben. Onze planning verloopt hierdoor strak en zonder oponthoud. Retourgoederen worden mee teruggenomen. Deze Innight-dienst is een uitkomst voor ons als serviceorganisatie.

De voordelen:
  • Tijdwinst
  • Kostenbesparing
  • Continue beschikbaarheid van goederen
  • Snelle doorlooptijden
  • Vlotte, soepele retourenstroom
  • Nauwgezette inplanning van medewerkers